من خیلی وقته که دلم میخواد سارا برام یک دستبند ببافه ولی اون این کارو نمیکنه!!!

میدونم که درگیره و وقت نداره ولی لطفا سارا جون این کارو بکن...

از دستت ناراحتم سارا چون اذیتم کردی ولی نمیشه که باهات قهر کنم...

مامانی حق با تویه من هیچ وقت نمیتونم.....

سارا و فائزه و حانیه و یک سارا دیگه بهترین دوستای منن و من بی اندازه دوستشون دارم...

راستی قابل توجه همه دوستام من چند وقته که خیلی خواب فاطمه ف رو میبینم کسی ازش خبر نداره؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

ببعی!!!
ساعت10:16---24 شهريور 1392
من قالب قبلی رو بیشتر دوست دارم !!
پاسخ:چشم الان که وقت ندارم دفه بعد که آمدم دوباره عوض میکنم گفتم یه تنوعی بشه!!1


nazir
ساعت14:04---23 شهريور 1392
وبت خیلی توپه ...
به منم سر بزن!!!
منتظررررررررررما...×!
فعلا....زت زیاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:,

] [ 11:39 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه