سلام

سلام

سلام بر دوستان خودم

من اومدم !!

خوش اومدم !!

واقعا جام خالی بود !!

 ازین شعر خیلی خوشم اومده خواستم بنویسمش :

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادند                        گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را

تو حرم امام رضا که بودم دلم نمی خواست بیام بیرون!!چیه این حرمو گلدسته هاش که آدم هرچقدر هم که می بینتش سیر نمیشه به خدا !! صدبار هزاربار صدهزاربار هم که برم باز تازگی داره برام !!گریه

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sherlock
ساعت20:03---11 شهريور 1392
salam
webloge kheili khobi darin , man ham y weblog daram khoshhal mishm be man ham sari bezanin va nazaretunu dar bareye webam bedin va agr dus dashtin tabadole link konim


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:,

] [ 19:39 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه