تنهایی!!!

تنهایی!!!

میگن من مغرورم !!

خیلیا بدونه اینکه منو بشناسن ازم دوری کردن !!!

نمیدونم شاید واقعا من مغرورم!!

اما اگه مغرور بودن ینی حفظ شرفت جلوی آدما آره من مغرورم !!!

سارا مدتی که مسافرت بودی حالم خیلی بد شد!!

خشک کننده خوردمو نصف شب حالم بهم خوردو افتادم گوشه خونه !!

مث بچه ها !!

پاهامو همش می مالوندم به زمین تا شاید دردش کم شه!!

اما اینارو اصن بت نگفتم تا یوقت فک نکنی من همیشه دردامو پیشت میارم!

نگفتم تا ناراحت نشی !!

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت12:40---23 شهريور 1392
khoobe k adam maqroor bashe man asheqe adamaye maqrooram ama qoroor darimm ta qoroor baziya bardashteshoon az goroor eshtebahe !!!
va in baes mishe k vakonesh haye badi nesbat b chizaye mokhtalef dashte bashan!!!


sara
ساعت12:06---23 شهريور 1392
dafeye dg age azin joor moshkela dashti va b khatere in dalayele maskharat nagofti dg na man na u!!!


tarjih midam bedoonam ta u azin fadakariha bokoni!!!!
پاسخ:من عاشق فداکاریم !!هههههه!!شوخی کردم !!قول نمیدم که بگم !!چون بستگی داره به شرایط!!


sara
ساعت11:33---22 شهريور 1392
doriye mane dg b jaye khosh konande age axamo mizashti jolot hal bood bavar kon!!!
پاسخ:بابا اعتماد به سقف!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:,

] [ 12:50 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه