اول سلام....

دوم اینکه هیچ کدوم از دوستام که عوض این وبن حق ندارن پستای بقیه رو پاک کنن یا دست به صندوق پیامابزنن این وب مشترکه وباید با نظرهمه مطالبش پاک بشه...

3- اصلا دلیل عصبانیت سارا رو نمیفهمم... نمیدونم چرا یهو کنتاک میکنه و فیووز میپرونه... هر چی بین ما گذشته بین ماست ازش توی وب چیزی ننویس لطفا...

4-دلم واسه ببعی وحانی یکذره شده خیلی وقته که ندیدمشون مخصصا ببعی که هر وقت اسشو یا miss call شو رو مبایلم میبینم کلی ذوق میکنم و دلم هواشو میکنه....!!!!

5- حانی ما میخوایم بریم کلاس داری اگه میبینی توی برنامه هات جای خالی داری بهم خبرشو بده که باهات هماهنگ کنمو بریم چون امروز ساعت 6 اولین جلسشه.. خلاصه اگه میخوای بیای بهم خبرشو بده...

6-شماها اول تابستون من بیچارو گرفتیت که مهمونی بدم حالا که آخرشا نوبت یکی از شاهاست که مهمونی بدین اصلانم حق ندارن از زیرش در برین.....

7-بوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسه

واسه دوستام که قد همه دنیا دوسشون دارم..



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت15:11---7 شهريور 1392
har ki majbooret karde b hamoon begoo mehmooni bede b manam bege man k majbooret nakardam!!!
پاسخ:منم موافقم چون نه توي اينروزا وقت مهموني گرفتن دارم نه وقت مهموني رفتن!
پاسخ:خودشه زهرا حانی بهترین گزینست واسه مهمونی گرفتن
پاسخ:منو از مهمونی میترسونین؟؟؟ بیستم عروسی داداشمه بیستو پنجم مامانم عمل داره حالا خودتون قضاوت کنین


وروجک
ساعت22:14---26 مهر 1391
در کودکی از تکلیف میترسیدیم و اکنون از بلاتکلیفی
کتاب زندگی چاپ دوم ندارد ، پس تا میشود عاشقانه زندگی کنیم

تقدیم عزیزی مثل تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:,

] [ 9:37 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه