دستبند!!!

دستبند!!!

بچه ها من دیروز رفتم سیزده تا رنگ نخ گرفتم که دستبند درست کنم البته نه واسه خودم سفارشیه !!!

اینقد این رنگا ناز بود که دلم میخواست برم کل نخ ها رو بردارم  واستین الان از رنگایی که خریدم یه عکس میگیرم میذارم ببینین!!!

بهم بگین کدوم رنگا با هم قشنگمیشه من با همونا ببافم!!!

خوب متاسفانه الان گوشیم در دسترس نی بعدا میزارمش که ببینین و نظرتون رو بگین!!!

اها الان میسندم

اینم دست بندایی که تاحالا بافتم!!!!

به به به به

بهبه به به



نظرات شما عزیزان:

honey
ساعت16:19---5 شهريور 1392
خب عزيزم لااقل آدمو تو كف ك نذار دگ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:,

] [ 12:4 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه